Choroby tropikalne diagnostyka i leczenie

Coraz częściej latem i zimą wybieramy się do egzotycznych zakątków świata. Z takich podróży przywozimy jednak nie tylko piękne wspomnienia ale również niechciane zakażenia, choroby.

Choroby tropikalne występują nie tylko w krajach o klimacie tropikalnym i subtropikalnym. Mogą się szerzyć także w innych strefach klimatycznych.

Mogą być wywołane przez:

·  pasożyty;

·  bakterie;

·  wirusy;

·  grzyby;

·  pierwotniaki

Najczęściej przywozimy do kraju:

·  malarię;

·  leiszmaniozy;

·  kleszczowe zapalenie mózgu;

·  amebozę;

·  dur brzuszy;

·  riketsjozy;

·  schistosomatozy

Na takich wyjazdach zwykle przechodzimy biegunki, których nie powinniśmy lekceważyć. Mogą one prowadzić do przewlekłych schorzeń takich jak np. zespół jelita drażliwego, zapalenie stawów.

Jeśli wróciłeś z egzotycznego wyjazdu/urlopu, podejrzewasz u siebie zakażenie niechcianym pasożytem, wirusem, pierwotniakiem lub bakterią to najlepiej to sprawdź!

Diagnostyka i leczenie w klinice biorezonansu:

Specjalistyczny test chorób tropikalnych przeprowadzany w klinice obejmuje 60 patogenów najczęściej przywożonych z egzotycznych wojaży do Polski.

Obejmuje zarówno pasożyty jak i bakterie, grzyby, pierwotniaki oraz wirusy, które mogą być przenoszone drogą pokarmową, oddechową, poprzez kąpiele w zakażonych zbiornikach wodnych, ukąszenia owadów.

Diagnostyka najlepszym urządzeniem do biorezonansu na świecie – urządzeniem Bicom Optima – jest niezwykle precyzyjna i wykrywa patogeny, których nie są w stanie wykryć tradycyjne testy medyczne.